Často kladené otázky

Jak najdu požadované ubytování?

Nejsnadnější způsob je zadat termín požadovaného pobytu se zatržením „jen dostupné“. Zobrazí se vám pouze ty ubytovací kapacity, které jsou v daném termínu volné. Dále si můžete vybrat další kritéria, třeba specifikovat typ ubytování, jeho kvalitu atp., které pro váš pobyt požadujete.

 

Jak zjistím zdali má hotel volné pokoje?

Pokud zadáte požadované datum pobytu a zatrhnete čtvereček „jen dostupné“ zobrazí se vám pouze ty hotely, které mají v daném termínu volné pokoje s příslušnou cenou za danou dobu pobytu.

 

Co zahrnuje cena?

V ceně je zahrnuté ubytování na zvolený počet nocí dle kalendáře. Je v ní také zahrnuto vše, co se zobrazí pod daným typem pokoje např. snídaně nebo DPH.

 

Je zobrazená cena za pokoj nebo za osobu?

Zobrazené ceny jsou vždy uvedené za pokoj, pokud není v popisu uvedeno jinak.

 

Je uvedená cena konečná?

Uvedená cena je vždy konečná za ubytování a služby, které se zobrazí pod daným typem pokoje. Jediné možné příplatky jako je turistická daň, závěrečný úklid u apartmánů atd. vždy najdete ve Všeobecných platebních a storno podmínkách, které jsou vždy uvedeny pod druhy pokojů. Případně v detailu pokoje může být položka "Nezahrnuto v ceně" a zde je uvedené přímo pro daný pokoj co cena neobsahuje.

 

Jak ubytování rezervovat?

Pokud jste se rozhodli si pokoj rezervovat, je nutné nejdříve vyplnit požadovaný termín příjezdu a odjezdu. Následně vybrat požadovaný počet pokojů. Nyní můžete kliknout na červené tlačítko „rezervovat“. Zobrazí se vám rezervační formulář, jehož odeslání se všemi údaji je závazné.

V první části se vám pro kontrolu zobrazí, jaký hotel jste vybrali a v jakém termínu(celkový počet nocí).

V druhé části prosím vyplňte jména osob, kteří budou na hotelu bydlet. Zobrazí se vám zde také celková cena za ubytování.

V třetí části je prosím vyplňte osobní údaje včetně telefonu a emailu kam bude zaslané potvrzení rezervace.

V čtvrté části je nutné vyplnit údaje platební karty, kterou hotel vyžaduje pro garanci rezervace.

Do páté části je možné zapsat vaše speciální požadavky pro hotel.

Posledním krokem je kliknutí na tlačítko Pokračovat.

Poté se vám zobrazí stejný formulář předvyplněný vašimi údaji. Vše si pečlivě zkontrolujte, a pokud je vše správně, klikněte na tlačítko "Zarezervovat" a rezervace je hotova.

 

Proč musím pro rezervaci zadávat číslo mé kreditní karty?

Kreditní karta je vyžadována každým ubytovacím zařízením pro jakoukoliv rezervaci.

Karta slouží hotelu pro možné účtování pozdního stornování ubytování či nekompletního dojezdu na hotel. Hotel se tímto způsobem chrání, aby se nestávalo, že někomu drží pokoj, aniž by hosté přijeli.

 

Bude si hotel z mé karty něco účtovat?

Z vaší karty si nebude hotel nic účtovat předem, pokud podmínky pokoje neuvádějí jinak(Nevratná rezervace). Je možné, že si hotel ověří, zdali je na kartě dostatečné množství peněz do výše případného storno poplatku. Toto ověření zvané "autorizace" karty vám nestrhne peníze z vašeho účtu. Hotel danou částku pouze "zablokuje".

 

Je možné rezervovat ubytování bez kreditní karty?

Rezervace ubytování je možná pouze s platnou kreditní kartou. Pro rezervaci však můžete použít i kartu někoho blízkého samozřejmě se souhlasem držitele dané karty. V takovém případě při rezervaci uveďte jméno držitele karty a potvrďte, že vám dal souhlas k jejímu použití.

 

Jak zjistím, že je moje rezervace potvrzená?

Po dokončení rezervačního formuláře se vám na stránce zobrazí rezervační číslo, které bylo přiděleno vaší rezervaci. Následně vám na e-mail uvedený v rezervačním formuláři bude zasláno potvrzení rezervace včetně všech náležitostí: kontaktu na hotel (adresa, telefon, fax, e-mail), potvrzená cena včetně všech zahrnutých služeb (snídaně atd.), platební a storno podmínky pro vaší rezervaci a další údaje, které se vaší rezervace týkají,jako je třeba parkování, pobyt psů atd.

 

Co mám dělat, jestliže mi nepřišlo na e-mail potvrzení rezervace?

Nejdřív si prosím zkontrolujte svůj e-mail a jeho junk nebo spam složku / adresář. Je možné, že e-mail s potvrzením mohl spadnout tam. Pokud tam e-mail s potvrzením není. Prosím kontaktujete nás.

Mohlo se stát, že není správná e-mailová adresa nebo cokoliv jiného.

 

Jak mohu zrušit nebo změnit svoji rezervaci?

Nejdříve si přečtěte podmínky hotelu o zrušení či změně rezervace, nežli rezervaci budete rušit či měnit. Na potvrzení rezervace je napsáno do jakého data je možné rezervaci bezplatně zrušit.

Rezervaci můžete změnit nebo zrušit pomocí samoobslužného nástroje (linku) ve vašem potvrzení rezervace.

 

Jak a kdy platím za ubytování?

Platba za ubytování probíhá až přímo na recepci hotelu, pokud není ve Všeobecných podmínkách hotelu určeno jinak. Ubytování můžete platit v hotovosti nebo platební kartou (pokud tuto možnost hotel akceptuje).

 

Co znamená „Nelze vrátit peníze“ - Non refundable?

Tento druh rezervace je nabízen hotelem za výhodnějších cenových podmínek. Na tento druh rezervace se vždy vztahují zvláštní platební a storno podmínky. Před rezervováním tohoto druhu pokoje si prosím vždy pečlivě přečtěte jaké platební a storno podmínky hotel vyžaduje. Tyto podmínky se zobrazí, pokud kliknete na druh pokoje – je vždy červeně vyznačen.

 

Cestujeme s dětmi, je možné, aby byli s námi na pokoji?

Každý hotel má své vlastní podmínky pro ubytování dětí a možnost přistýlek na pokojích.

Prosím berte na vědomí že:

  • možný příplatek za ubytování dětí není zahrnutý v ceně rezervace
  • požadavek přistýlky prosím vždy uveďte do políčka speciálních požadavků
  • přistýlka musí vždy být předem potvrzena přímo hotelem

Menu

Čeština  Slovensky 

  Currency: